Comandarea și livrarea produselor:
Orice comandă va fi livrată în limita stocului disponibil, cu condiția ca aceasta să fi fost confirmată de către vânzător printr-o notificare scrisă (email). Termenul de procesare a comenzii este de 1-5 zile lucrătoare. Termenul de livrare al produselor aflate în stoc, este intre 1 și 5 zile lucrătoare din momentul finalizării procesării comenzii (predării către curier). Dacă produsul nu se află în stoc, termenul va fi stabilit în funcție de disponibilitatea produsului. În zilele nelucrătoare și sărbătorile legale nu se fac procesări sau livrări de comenzi. ​De regulă, comenzile plasate în zilele lucrătoare înainte de ora 14:00, vom încerca să le procesăm în aceeași zi. Iar cele plasate după această oră, vor fi procesate în ziua lucrătoare următoare și vor fi livrate conform termenului de livrare specificat. În perioade aglomerate de promoții, procesarea comenzilor poate dura pană la 5-10 zile lucrătoare. Conform legilor în vigoare, comanda plasată pe acest site se consideră un contract între cumpărător și vânzător. Fiecare parte trebuie să își îndeplinească atribuțiile. Aceasta înseamnă că vânzătorul se obligă să livreze produsele și serviciile comandate, iar cumpărătorul se obligă să plătească contravaloarea comenzii. Livrarea produselor Poetic Store este asigurată de către o firmă de curierat cu care s-a încheiat în prealabil un contract de livrare. Cumpărătorului nu îi este permisă deschiderea coletului, decat după ce s-au semnat actele de primire și achitării contravalorii acestuia. Pentru comenzile ce depășesc suma de 1000 de lei, iar plata selectata este numerar la livrare, se va percepe un avans de 50% din valoarea comenzii, la confirmarea comenzii, urmând ca restul de plată să se achite la livrare.
Taxa de transport:
– 25 ron pentru comenzi sub 300 ron
– Gratis pentru comenzi peste 300 ron Dacă coletul este puternic deteriorat la primire, recomandăm cumpărătorului să refuze coletul și să contacteze vânzătorul.
Reclamațiile ulterioare referitoare la acest aspect vor fi nule. Pentru termene de expediere sau de livrare ce nu pot fi respectate, vânzătorul va anunța cumpărătorul pentru a-i comunica termenul estimat pentru finalizarea livrării. În cazul în care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către cumpărător, comanda va fi anulată. Dacă informațiile furnizate de către cumpărător sunt greșite, vânzătorul nu garantează respectarea termenelor de livrare. În anumite cazuri, comanda poate fi anulată de către vânzător. Vânzătorul are dreptul de a refuza comenzile suspecte (număr foarte mare de produse comandate sau repetarea unor comenzi returnate). Dacă termenul de livrare nu poate fi respectat, se va comunica un nou termen estimat pentru livrare. Dacă noul termen nu este acceptat, comanda poate fi anulată. Dacă informațiile de livrare sunt incorecte sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenului de livrare. Dacă în 24 de ore nu reușești sa corectezi informațiile, vom putea anula comanda.
Politica de retur
Cumpărătorul va putea returna produsele comandate din stocul Poetic Store, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta niciun fel de penalități în decurs de 14 de zile calendaristice de la primirea produsului. Taxele de retur sunt suportate de către cumpărător. Produsele precomandate pot fi returnate doar în cazul în care prezintă un defect. În cazul în care produsul primit este diferit față de cel comandat sau avariat, taxele de transport vor fi suportate de vânzător. Avarierea unui produs trebuie semnalata in primele 5 zile de la primirea coletului. In caz contrar produsul va fi considerat avariat de catre client si nu poate fi returnat. Renunțarea la cumpărarea unui produs sau înlocuirea acestuia se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la primirea produsului și în următoarele condiții: – Produsul sa nu prezinte nici un fel de urme de uzura; – Produsul trebuie trimis în ambalajul original, împreună cu eticheta intactă, în starea în care au fost expediate de către vânzător (ex: eticheta sa nu fie ruptă sau înlăturată).
Cum se returnează un produs?
Trimite un email la info@poetic-store.ro și spune-ne că vrei să returnezi produsele cumpărate. Vei primi un răspuns în maxim 3 zile lucrătoare. Poți returna produsele achiziționate din stocul Poetic Store fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, conform prevederilor OG 130/2000 privind protecția consumatorilor. În cazul în care ai primit un produs diferit fata de cel comandat sau este defect, taxele de transport vor fi suportate de către vânzător. Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original sigilat, cu factura atașată. Ne rezervăm dreptul de a accepta sau de a refuza returul numai după ce produsele au fost verificate și corespund condițiilor de retur. În cazul în care returul se soluționează cu restituirea contravalorii produselor, rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat de tine în emailul de retur, în cel mult 14 zile de la primirea produselor înapoi. Altfel, în cazul în care se optează pentru un alt produs, se urmează termenii de livrare standard, adică maxim 5 zile lucrătoare.
Produse care NU pot fi returnate:
Orice produs care a fost deteriorat de către cumpărător.